Jurnalul Digital

Netflix depășește 300 de milioane de abonați și scumpește abonamentele

Netflix a anunțat un record de 18,9 milioane de noi abonați în ultimul trimestru din 2024, depășind pragul de 300 de milioane la nivel global.

Astfel, Netflix a încheiat anul trecut cu 301,63 de milioane de utilizatori la nivel global.

Veniturile companiei au crescut cu 16% față de anul precedent, ajungând la 10,25 miliarde de dolari, iar profitul s-a dublat la 1,87 miliarde de dolari. Creșterea a fost susținută de succesul unor producții precum sezonul 2 din Squid Game, filmul de acțiune Carry-On și evenimente live, inclusiv meciul de box dintre Mike Tyson și Jake Paul.

Odată cu aceste rezultate, Netflix a anunțat și o nouă majorare a prețurilor pentru unele abonamente în SUA, Canada, Portugalia și Argentina. În SUA, planul Standard fără reclame va crește de la 15,49 la 17,99 dolari pe lună, iar cel Premium va ajunge la 24,99 dolari. Totodată, abonamentul cu reclame va costa cu 1 dolar mai mult, ajungând la 7,99 dolari.

Compania precizează că va continua să investească masiv în conținut, cu un buget de 18 miliarde de dolari alocat pentru 2025, față de 17 miliarde în 2024. De asemenea, Netflix își extinde oferta de evenimente live și a obținut drepturile de difuzare pentru Cupa Mondială de Fotbal Feminin din 2027 și 2031.

Începând cu 2025, Netflix nu va mai publica trimestrial numărul de abonați, concentrându-se pe veniturile totale și rata de profitabilitate. „Trebuie să îmbunătățim toate aspectele Netflix – mai multe filme și seriale pe placul utilizatorilor, o experiență de produs mai bună și o strategie mai sofisticată de prețuri”, a transmis compania în raportul către acționari.

Foto: Designed by Freepik  www.freepik.com